Technologie

BMWLAND > Zapáchá to jako spálená spojka

Ahoj všichni! Chtěl jsem se zeptat na pár otázek ohledně spojky na fóru.

Nedávno jsem se ráno vracel z dachy, jel jsem na 5. rychlostní stupeň asi 100 km/h, po pár minutách se otáčky prudce zvýšily na 6 tisíc a rychlost klesla o 80 km/h, načež jsem se rozhodl zastavit , zastavil na kraji silnice, otevřel kapotu a z prostoru boxu se linul kouř a zápach spálené spojky. Stál jsem tam dlouho, dokud se neochladilo, načež mě odtáhli do servisu Bosch v Khimki, kde mi řekli, že potřebují vyměnit spojku, objednal jsem spojku Sachs z existenčního obchodu a přivezli do servisu a vyměnili mi ho. Poté auto začalo jet mnohem lépe, ale poslední 3 dny je cítit stejným kouřem, jako by hořela spojka.

Nyní je otázka 1) Může spojka při broušení zapáchat jako spálenina? Nebo to zapáchá zbytky staré spojky?

2) existuje těsnění pro stejný kryt skříně, za kterým je umístěna spojka?

11.5.2009, 22: 28
Citace (Nemoc @ » příspěvek=)
Může spojka při zabrušování zapáchat jako by hořela?
To způsobuje únik oleje
11.5.2009, 22: 32
Citace(523siniy @ 11.5.2009, 23:28)
To způsobuje únik oleje

Tito. když se olej dostane na spojkovou lamelu nebo koš. Dochází k úniku oleje pouze na jednom místě: tam, kde hřídel vychází z krabice.

Okamžitě se nabízí otázka: proč před spálením spojky nebyl takový zápach?

11.5.2009, 22: 33
Náhodou nedrží brzdy?
11.5.2009, 22: 34

1) Při instalaci nového by neměly být žádné pachy.
2) Těsnění? Žádný. Je tam plechovka, ale nedrží pachy.

11.5.2009, 22: 39
Citace (oleg555, 11.5.2009, 23:33)
Náhodou nedrží brzdy?

Brzdy jsou v pohodě. Zápach rozhodně nejde z brzd, ale z krabice.

11.5.2009, 22: 42
Dívali jsme se na vypouštěcí ventil v servisním oddělení, abychom zjistili, zda není zaseknutý?
11.5.2009, 22: 45
Citace (Nemoc @ » příspěvek=)
Zápach rozhodně nejde z brzd, ale z krabice.
Disk hoří, protože se na něj dostal olej, opravte netěsnost.
11.5.2009, 22: 49
Citace(serg525ix, 11.5.2009, 22:42)
Dívali jsme se na vypouštěcí ventil v servisním oddělení, abychom zjistili, zda není zaseknutý?

Dívali jsme se a byl v pořádku.

Přidáno po 3 minutách:

Citace(523siniy @ 11.5.2009, 22:45)
Disk hoří, protože se na něj dostal olej, opravte netěsnost.

Když sundali starou spojku byla tam suchá, sám jsem to viděl, myslím, že mechanik by řekl, kdyby tam byla netěsnost. Odkud může unikat olej na koš, disk, setrvačník.

11.5.2009, 22: 51
Citace (Nemoc @ » příspěvek=)
Dívali jsme se a byl v pořádku.

Vypouštěcí ventil je jasný, že je to normální, je to nové

Přidáno po 2 minutách:

Citace (Nemoc @ » příspěvek=)
Odkud může unikat olej na koš, disk, setrvačník.
odkudkoli a nejen olej a chladicí kapalina
11.5.2009, 22: 52
Citace (Nemoc @ » příspěvek=)
Dívali jsme se a byl v pořádku.
Myslel jsem, že se náboj nezasekává?
11.5.2009, 22: 56
Citace (Nemoc @ » příspěvek=)
Kdy jsi sundal starou spojku?
Řekl mechanik něco o setrvačníku?
11.5.2009, 22: 57

[quote name=’serg525ix’ date=’11.5.2009, 22:52′ post=’648738′]
Myslel jsem, že se náboj nezasekává?
[/ Citace

Podívali jsme se na něj a na dvouhmotový Maovik. Myslím, že možná dali spojkový kotouč na špatnou stranu? nebo to v principu nejde??

11.5.2009, 22: 59
Citace (Nemoc @ » příspěvek=)
mohl být umístěn na špatnou stranu
jsou tam nápisy
11.5.2009, 23: 00
Citace(523siniy @ 11.5.2009, 22:56)
Řekl mechanik něco o setrvačníku?

Říkali, že při protáčení tolik nepruží, ale poté, co jsem se zeptal na jeho případnou výměnu, řekli, že dvouhmotový setrvačník je drahý a jeho výměna v tomto případě není opodstatněná.

11.5.2009, 23: 06
Citace (Nemoc @ » příspěvek=)
že dvouhmotový setrvačník je drahý a jeho výměna v tomto případě nemá opodstatnění.
Díval jsi se na výrobu, kam se ten disk vejde?
11.5.2009, 23: 16
Citace(serg525ix, 11.5.2009, 23:06)
Díval jsi se na výrobu, kam se ten disk vejde?

Do takových detailů jsem samozřejmě nezacházel.

To je fakt, že disk pokaždé sklouzne?? Měnit setrvačník co stojí 30tis by se mi fakt nechtělo, pak zjistím, že to vůbec není problém

11.5.2009, 23: 40
Citace (Nemoc @ » příspěvek=)
pak zjistíte, že o něj vůbec nejde

Abyste se takhle nechytili, musíte na čerpací stanici vše důkladně rozebrat a vidět všechny nuance a detaily, ale setrvačník je mimochodem také baterka.

Nemůžu to s jistotou říct, ale vypadá to, že s tebou není něco v pořádku. Za prvé, spojka tak rychle nezhasne, nebo jste dojeli mrtvou až do otupělosti a zapálili jste setrvačník a ten, tedy setrvačník, byl nyní pohlcen novou spojkou.

Píšu znovu, psal jsem dříve. Auto nastartujete, zahřejete, až do modré zóny a jedete, zrychlíte na rychlost 50 km, pak 5. rychlostní stupeň a dáte pantofle na podlahu, v tuto chvíli se podívejte na tachometr. Pokud tachometr stoupne, buď jste zabili spojku nebo setrvačník. Pokud to nefunguje, je vše v pořádku. Pokud se tedy šipka nepohne, poté, co se trochu projedete po městě a auto se dobře zahřeje. Pokuste se provést operaci, pokud se jehla začne pohybovat na horkém motoru, vyhoďte vozík.

12.5.2009, 6: 08
Citace (shpaul @ » příspěvek=)
Pokud tachometr stoupne, buď jste zabili spojku nebo setrvačník.
to, že to dost nehoří a nezapáchá?
12.5.2009, 6: 21
Citace(523siniy @ 12.5.2009, 9:08)
to, že to dost nehoří a nezapáchá?

AXA je tam dost proudu, muzes mu rict at vymeni setrvacnik nebo kosik? Dal jsem mu radu, jak to určit

Přidáno po minutě:

A ještě nebylo objasněno, kdy začne zapáchat okamžitě nebo po jízdě.

12.5.2009, 9: 15
Citace([email protected], 6:21)

AXA je tam dost proudu, muzes mu rict at vymeni setrvacnik nebo kosik? Dal jsem mu radu, jak to určit

Přidáno po minutě:

A ještě nebylo objasněno, kdy začne zapáchat okamžitě nebo po jízdě.

Spojka začne smrdět při zahřátém autě a při jízdě, když otevřete kapotu silně zapáchá

12.5.2009, 9: 26
Citace (shpaul @ » příspěvek=)
Můžeš mu říct, aby vyměnil setrvačník nebo koš? Dal jsem mu radu, jak to určit
košík s tím nemá vůbec nic společného.
Citace (shpaul @ » příspěvek=)
A ještě nebylo objasněno, kdy začne zapáchat okamžitě nebo po jízdě.

Přirozeně, když se zahřeje, začne hořet, setrvačník je s největší pravděpodobností mrtvý, vaše rada je uvedena, když se zjistí, že ve spalovacím motoru nebo spojce není trakce, ale zde je vše zřejmé.

12.5.2009, 10: 28
Citace(523siniy @ 12.5.2009, 12:26)

Koš s tím nemá vůbec nic společného Přirozeně, když se zahřeje, začne hořet setrvačník, cituje se vaše rada, když se zjistí, že není tah ve spalovacím motoru nebo spojce. , ale zde je vše zřejmé.

Pokud nevíte, že když koš zemře, ztrácí se stoupající teplotou tuhost a příznaky se objevují až na dobře zahřátém motoru, pak nemusíte psát, že tomu tak není. Pokud to píšu, znamená to, že vím, měl jsem něco takového, když je zima, bez ohledu na to, jak moc jedete, spojka začne hořet. Rozebral jsem to a podíval se, setrvačník je normální, lamela spojky také není nijak zvlášť opotřebená, později se ukázalo, že se košík časem propadl.

Přidáno po minutě:

PS Když jsem to sundal, bylo to vizuálně normální, jediný rozdíl byl v tom, že jsem nemohl tlačit na nový ani celou svou vahou, ale prostě jsem ho přitlačil nohou. Vyměnil jsem vozík a vše se vrátilo do normálu.

12.5.2009, 10: 31
Citace (Nemoc @ » příspěvek=)
Objednal jsem spojku Sachs z existionalu, dovezl do servisu a tam mi ji vyměnili.
12.5.2009, 10: 32
Citace(523siniy @ 12.5.2009, 13:31)

Ano, jen když jsem četl spojku, myslel jsem, že je to pouze spojkový kotouč a koš je starý.

12.5.2009, 11: 05
Citace([email protected], 10:28)

Pokud nevíte, že když koš zemře, ztrácí se stoupající teplotou tuhost a příznaky se objevují až na dobře zahřátém motoru, pak nemusíte psát, že tomu tak není. Pokud to píšu, znamená to, že vím, měl jsem něco takového, když je zima, bez ohledu na to, jak moc jedete, spojka začne hořet. Rozebral jsem to a podíval se, setrvačník je normální, lamela spojky také není nijak zvlášť opotřebená, později se ukázalo, že se košík časem propadl.

Přidáno po minutě:

PS Když jsem to sundal, bylo to vizuálně normální, jediný rozdíl byl v tom, že jsem nemohl tlačit na nový ani celou svou vahou, ale prostě jsem ho přitlačil nohou. Vyměnil jsem vozík a vše se vrátilo do normálu.

Vyměnil jsem vše na spojce Je tam nový koš, kotouč, uvolňovač?

12.5.2009, 11: 18
Citace(Nemoc @ 12.5.2009, 14:05)
Vyměnil jsem vše na spojce Je tam nový koš, kotouč, uvolňovač?

No tak, i kdo sakra ví, buď je opotřebovaný setrvačník, nebo se zasekl spojkový válec, nejde jen o to, že to po cestě umřelo, lidé jezdí měsíc s prokluzující spojkou a nic.

Přidáno po 3 minutách:

Proč necítíš, jak se to chová při přepínání, no tak do toho a zkus to mojí metodou, třeba je u tebe opravdu vše v pořádku a zápach je jen proto, že se setrvačník pohybuje a větrá zvonek, v tom je zakořeněné hoření vůně pochází.

12.5.2009, 11: 37
Je váš spojkový válec zaseknutý?
12.5.2009, 12: 04
Citace(serg525ix, 12.5.2009, 14:37)
Je váš spojkový válec zaseknutý?

Ano, ano, to jsem chtěl říct, ale po zaparkování jsem napsal uvolnění spojky))) Všiml jsem si toho až teď.

12.5.2009, 14: 22
Citace (shpaul @ » příspěvek=)
Setrvačník fouká a odvětrává zvon a odtud pochází zakořeněný zápach spáleniny.
komediální klub
12.5.2009, 14: 30
Citace (shpaul @ » příspěvek=)
setrvačník se točí větrá zvon
Chtěli jste říct spinning?
12.5.2009, 14: 56
Citace(serg525ix, 12.5.2009, 17:30)
Chtěli jste říct spinning?

Přidáno po 2 minutách:

Citace(523siniy @ 12.5.2009, 17:22)
komediální klub

Ne komedie, ale klub BMW. Obecně, no, co když člověk smrdí, možná je jeho čich vysoce vyvinutý, existovala verze. Jen vím, jak pach spojky napovídal, že by mohla žrát do hladiny.

12.5.2009, 15: 14
Citace([email protected], 14:56)

Přidáno po 2 minutách:

Ne komedie, ale klub BMW. Obecně, no, co když člověk smrdí, možná je jeho čich vysoce vyvinutý, existovala verze. Jen vím, jak pach spojky napovídal, že by mohla žrát do hladiny.

Také se předpokládalo, že možná všechno páchne spojkou a to se mi jen zdá, ale zápach je pod kapotou příliš silný, a to i když jen stojíte vedle auta. Děkuji všem za informace, pojedu ještě pár dní, pokud to nezmizí, budu to muset odnést zpět do servisního střediska, abychom zjistili příčinu.

12.5.2009, 17: 02
Citace (Nemoc @ » příspěvek=)
pokud to nebude fungovat
Jak se přepínají rychlosti, pokud vůbec?
12.5.2009, 18: 34
Citace(Nemoc @ 12.5.2009, 18:14)
Pojedu ještě na pár dní, pokud to nezmizí, budu to muset vzít zpět do servisního střediska, aby mohli hledat příčinu.

Na pár dní nedoporučuji. Vzhledem k tomu, že pokud vaše situace není úplně špatná, to znamená, že válec zhořkl, pak jej buď vyměníte, nebo přestavíte, a vyváznete s trochou krve. Jde tedy o to, že momentálně zabíjíte setrvačník, košík a ferido a to je úlovek za velké peníze. Ale určitě to neprojde. Chápu, že pokud by byla situace přesně opačná, tak se otáčky nezapnou ani při zmáčknutí, tak do týdne se přebytečné verido opotřebuje a vše je v pořádku.

12.5.2009, 19: 27
Citace (shpaul @ » příspěvek=)
Pak by se do týdne přebytečné verido vyčerpalo a vše by bylo v pořádku.
co je extra, můj přítel je dobrý.
13.5.2009, 5: 23
Citace(523siniy @ 12.5.2009, 22:27)
co je extra, můj přítel je dobrý.

Něco nechápu, chodíš sem kritizovat moje příspěvky? Pokud ano, pak pokračujte ve stejném duchu. Obecně, instaloval jsi spojku sám? Ano, a několikrát na různých autech, a tak někdy, když si všimnete spojky a koše, vše namontujete, dotáhnete auto, nastartujete a nikam to nejde, zmáčknete spojku, ale původní název písmene se nestane protože ferido je o půl milimetru větší, než je nutné. Musím zase všechno sundat a pod koš dát tenké podložky.

A stane se, že je situace podobná této, ale otáčky se velmi špatně zapínají, pak se prostě začnete trápit a spojka začne prokluzovat s mírou, abyste ji nespálili, ale ubrali PŘEBYTEK.
Nemusíte to dělat po několika týdnech nebo maximálně měsíci používání EXCESS velmi rychle vyprchá, protože by tam neměl být a zažívá zvýšené zatížení.

Už jsi mě fakt dostal.

PS: To vše jsem udělal více než jednou. Jak první možnost, tak ta druhá. NA různých autech.
A nikdy nepíšu nic, co neznám. A auta si vždy opravuji sám, zvlášť po posledním případu, kdy jsem zkontroloval kompresi zdánlivě na normální stanici, načež jsem šel vyměnit svíčky a zjistil jsem, že polovina svorníků na cívkách je vytažená.

13.5.2009, 8: 06
Citace (shpaul @ » příspěvek=)
Musím zase všechno sundat a pod koš dát tenké podložky.
Nepleťte si BMW s mlátičkami JZD, jaké myčky.
Citace (shpaul @ » příspěvek=)

spojku s mírou, abyste ji nespálili, ale odstranili PŘEBYTEK.
Nemusíte to dělat po několika týdnech nebo maximálně měsíci používání EXCESS velmi rychle vyprchá, protože by tam neměl být a zažívá zvýšené zatížení.

Tohle je fakt hnusný! znát komentáře
13.5.2009, 8: 34
Citace(523siniy @ 13.5.2009, 11:06)
Nepleťte si BMW s mlátičkami JZD, jaké myčky. Tohle je fakt hnusný! znát komentáře

Jen mi neříkejte, že BMW je super duper auto. A jeho spojka se nemůže nijak lišit od ostatních aut. A z vašeho příspěvku je hned jasné, že jste se spojky evidentně sám nedotkl.
BMW je unikátní soubor nedostatků a nedostatků německých inženýrů, které jsem zatím u žádné jiné značky neviděl.

Vždy mi vyprávěl nejeden známý, který za celý život vystřídal již více než 70 aut, na jejichž seznamu byly džípy Lexari a Mitsubishi z autobazaru. Nepřemýšlej o koupi BMW, je to tak špatné auto. A teď jsem si uvědomil, že měl pravdu.

13.5.2009, 9: 13
Citace (shpaul @ » příspěvek=)

Jeho spojka se nemůže nijak lišit od ostatních vozů. A z vašeho příspěvku je hned jasné, že jste se spojky evidentně sám nedotkl.

info + odborná montáž + speciální nářadí + dodržení utahovacích momentů + záběh po montáži = spojka funguje na jakékoliv auto Nemoc zajdi do servisu a spojku rozeber, pokud je setrvačník živý, tak je problém v nešikovné montáži, vše. je důležité, správné vycentrování disku, utahovací moment a její gramotnost jsou také možné, jako například jeden z řemeslníků uchopil lisovací část hloupě špinavýma rukama pohon nebo převodovka byla nešikovně připojena ke spalovacímu motoru atp.

13.5.2009, 13: 35
Citace(523siniy @ 13.5.2009, 13:13)

info + odborná montáž + speciální nářadí + dodržení utahovacích momentů + záběh po montáži = spojka funguje na jakékoliv auto Nemoc zajdi do servisu a spojku rozeber, pokud je setrvačník živý, tak je problém v nešikovné montáži, vše. je důležité, správné vycentrování disku, utahovací moment a její gramotnost jsou také možné, jako například jeden z řemeslníků uchopil lisovací část hloupě špinavýma rukama pohon nebo převodovka byla nešikovně připojena ke spalovacímu motoru atp.

+1 Pokud jsou díly normální kvality a nainstalované podle návodu, tak vždy vše dopadne správně..

Četl jsem zde příspěvky některých účastníků. vypadá jako komediální klub
Je špatné, když jdete přímo z GAZ 53 na E34, bez urážky, ale přesně takový dojem člověk nabývá.
Například toto je poprvé, co slyším o nějakém druhu podložek.
Jako vždy to byla další zkušenost se zavedením spojky z Volhy nebo UAZu do BMW
Zvídavá mysl nedává odpočinek, protože – „BMW je jedinečný soubor nedostatků a nedostatků německých inženýrů“

13.5.2009, 14: 28
Citace (Fockewulf @ » příspěvek=)

Jako vždy to byl další zážitek ze zavedení spojky z Volhy nebo UAZu do BMW crazy_girl.gif
Zvídavá mysl nedává odpočinek, protože – „BMW je jedinečný soubor nedostatků a nedostatků německých inženýrů“

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button